marți, 20 ianuarie 2009

Veronika a decis sa moara - Paulo Coelho

In vacanta de iarna curenta am citit intr-o zi o carte, si desigur am scos la suprafata cele mai bune ideii ca tu sa ai parte de ceva interesant :)

Nimic in viata nu se intimpla intimplator.

Viata - este mereu asteptarea acelei ore( clipe ) cind viitorul depinde doar de deciziile tale.

Omul traieste pentru a se lupta.

Uneori nu pot sa simt nimic - nici durere - nici bucurie.

Fieacare stie care este adincimea suferintii lui - acele suferinte care duc la un nonsens.

Am sa zic ca copii sunt sensul vietii, dar, viata mea este sensul pentru copii mei.

Voi asta nu veti intelege - deoarece topt ce se petrece este in sufletul meu.

Pe suferinta unor oameni - altii se pot considera fericiti.

Nebun e cel ce traieste in lumea lui.

Vreau sa traiesc asa cum vreau eu - si nu asa cum vreau altii.

Fii indiferent fata de toti pe care ii vezi pentru prima data - deoarece a doua oara nu va fi.

Viata - unde fiecare zi este asemanatoare este lipsita de sens.

Oamenii lupta pentru existenta - dar nu pentru a se sineucide.

Oamenii nu cred ceea ce li se povesteste - ei trebuie singuri sa treaca prin asta.

Nebunia - este imposibilitatea de a reda sentimentele.

Daca ai decis ceva - trebuie sa tii control - si sa duci pina la capat.

Un om poate fi nebun - doar daca pentru asta sunt create conditii.

Tu vii acasa si scoti cravata si te simti liber - ca un caine fara lant.

Sa nu crezi ca tu mereu incurci cuiva - daca nu te vrea - iti va spune in fata - daca nu, sa stii ca e problema lui deja.

Iubeste natura si invata de la ea - vezi cum animalele lupta pentru supravetuire in fiecare zi.

Incercarea de a intelege viata - este o problema reala.

Sau tu conduci mintea - sau ea te conduce.

De ce in seriale se repeta aceleasi istorii - oare chiar nu este nimic interesant pe lumea asta ?

O mare parte a emotiilor - omul le inlocuiestecu cele ale fricii.

Tu ceri de la mine doar muzica - dar eu sunt mai mult de cit un cintec - eu sunt o femeie.

Au fost cele mai de pret clipe ale vietii mele.

Cel mai puternic - are dreptate.

Atractia sexuala dispare dupa al 4-lea an de viata in familie.

De ce oamenii se tem de individualitatea lor.

Daca traiesti - Dumnezeu traieste cu tine. Daca renunti, Dumnezeu renunta la tine, si se intoarce inapoi in ceruri, toti stiu despre asta dar nimeni nu face asta, deoarece el se teme ca lumea ii va zice un pic nebun.

Lumea este asa cum noi o vedem.

Este un singru lucru in lume - pe care indiferent cum lai privi e tot acelasi - e Dragostea.

Oamenii se tem sa iubeasca - deoarece mult e pus la ei ca scop " viitor - trecut " dar in cazul tau nu ai nimic de pierdut.

Viata mea are sens.

Este putin nebun cel ce a descoprit - Dragostea.

Unde mi-am lasat eu sufletul, Cel ce a vrut sa se ridice, Oare e undeva in trecut, Sau poate ma asteapta in viitor.

Mi-am lasat sufletul atunci cind am renuntat la visul meu.

Chiar si daca nu uitam nici o data prima dragoste - ia totusi dispare.

Trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei sa dobindesti.

Dragostea este o nebunie dintre o Femeie si un Barbat.

O zi de risc e mai mult de cit una de comfort.

Tu poti sa crezi ca e o prostie sau doar a mea fantezie - dar te iubesc.

Intelegerea mortii ne da putere sa traim mai departe.

Ea va considera fiecare zi o minune - dar asa si este - luin in consideratie daca traiesti fiecare zi si fiecare clipa cu ambundenta simpla noatra existenta pe pamint.

flagcounter