luni, 17 iunie 2013

copii zimbesc cel mai dulce - actiune caritabila



Am auzit că la drochia se desființează un internat, copii vor ieși in internat cu mîina goală, vor fi direcționați care și unde, nu se știe în ce familii. Plus la asta, în Ocnița sunt foarte multe familii care au nevoie de acest ajutor, dar fiind prea departe foarte puțini ajung într-acolo.



Acum dacă tot m-am gîndit așa, sunt în căutare de multe chestii:

- o benzinărie care ar putea să ne ofere talon de alimentare
- un magazin (sau cîteva) care ar putea să ne pregătească colete cu merinde (ulei, macaroane, crupe, făină, zahăr, etc.) - le puteți împacheta cum vreți voi, noi vom face poze și o să vedeți că nu am deschis coletu (pentru că nu fac cu așa scop această minicampanie)
- seturi de igienă personală (șampon, perii de dinți, săpun, etc.)
- igienă casnică (praf de spălat, gel de spălat vasele, alte substanțe chimice - Gospodinele știu ce :)
- hăinuțe, care nu vi se mai potrivesc
- cărțile pe care deja le citiți online
- jucăriile pe care poate le aveți acasă și nu le mai folosiți, dacă nu bucură ochiul vostru, măcar să creeze zîmbet pe fața unui copil.




Orice ajutor e salutat!!!

Vă mulțumesc!





Copiii sunt viitorul nostru!





ps: cei care sunt interesați scrieți aici un comentariu și eu am să vă răspund în privat unde puteți aduce aceste bunuri! 

Vorbele bune dau încredere. Gândurile bune dau profunzime. Dăruirea din bunătate trezeşte iubire.




aici e evenimentul https://www.facebook.com/events/258765064266625/258772474265884

flagcounter