duminică, 1 martie 2009

de 8 martie - Unii nici nu au cunoscuto

Salut - imi pare bine ca te revad pe blogul meu, respect pentru tine.

E luna Martie afara, da da, e martie, iar in casa sau acolo unde esti in fata monitorului e tot martie, diferenta e ca stai la un PC si nevighezi pe net - lumea asta rece de aici - unde tu esti stapinul si decizice ce pagina sa deschizi, ce tastezi, ce cometuri scrii ...

Am un mesaj pentru tine, si unul special pentru toate femeile acestei lumi, sa zic acum cit le apreciez, poate sar primi dar sa o faca fiecare barbat fata de femeia care o iubeste.

Fiind intr-o zi la ore, anul III de facultate vb despre una despre alta am ajuns la parinti, si un bun prieten si coleg imi zice
 " Fii fericit ca o ai - Unii nici nu au cunoscuto "

da, e vb despre mama, asa cum este ea, doar cind crestem apreciem ceea ce a facut pentru noi copiii ei, uneori rea, uneori buna, ne mai minghie, ne mai supara, dar este ea, e mama, cea care ne-a iubit si iubeste, ne-a ajutat sa facem primii pasi, te mai ghionteste, te scula dimineata la scoala, sau sa mergi in alta parte, sa facu cumparaturi, iubiti-o cit este linga voi, lasa acum acest calculator rece, mergi linga ea, zimbestei, cuprindeo, si zii cit de mult o iubesti, caci ai doar o mama, daca nu o poti face, telefoneazo, daca e situatia cind nu mai este - aduti aminte de clipele cit ati fost impreuna - caci sufletul ei te va auzi fiindca te iubeste.

" Fii fericit ca o ai - Unii nici nu au cunoscuto "


flagcounter