vineri, 28 august 2009

re: Never Fade Away

vreau azi sa dau o mica lamurire la ce am scris eri - posibil ca unele ideii nu au fost clare - iar momentul cind veti finaliza cartea care am propuso e cam departe - am scriu ce si cum : 1 - a da prea mult, deja inseama ca e prea mult, indiferent daca e apa sau lumina, frig sau dragoste, orice daca e prea mult poate ucide ceea ce trebuie sa creasca cite putin - de aceea eu zic sa daruim in fiecare zi ceea ce dorim sa primim - un 10% ca mai apoi s avem mai mult - caci primeste doar ce-l ce da de la sine; 2 - ideea cu moneda - orice lucru are 2 parti - din orice lucru trebuie de scos ceva, de invatat ceva, pozitiv sau negativ trebuie sa invatam mereu de la ceea ce ne inconjoara si ce se intimpla in viata noastra in fiecare clipa; 3 - indiferent de clasa cu care zburam intr-un avion - ajungem in acelasi timp, daca ai acum 20, peste 20 vei avea 40 - si nu doar tu - doar foarte multe persoane care au acum 20 - e ceva normal - doar crestem - doar ca rezultatul poate fi diferit - ideea e ca " la toti ploua tot una - totul depinde de ce vas alegi ca sa stringi apa de ploaie " - adica vasul e capul nostru si ce ideii avem in el - cum actionam si unde dorim sa ajungem peste 20 de ani - eu apropae ca stiu unde vreau sa fiu - dar tu ? 4 - banii si rezultatele vin din ideiile noastre - si poate mai mult din actiunile noastre - deorece daca ai o ideie acum si peste ceva timp observi ca uite ceea ce m-am ghindit eu deja exista - e doar din cauza ca cineva deja a ctionat - trebuie sa o faci si tu :) 6 - formula cu care cistig e diferita de la o persoana la alta - e bine sa gasim propria ecuatie si sa o aplicam ca sa avem rezultatul scontat 7 - cind iti doresti ceva - nu trebuie sa zici " eu asta nu pot " - atunci sigur ca nu vei putea - titul ce trebuie sa faci e sa dai corect intrebarea " cum pot asta sa fac - sau sa am " - si o sa vezi cum creierul tau iti va da neaparat un raspuns - intreaba, orice, si el iti va raspunde - pentru toate este un raspuns 9 - fiecare devine bogat acasa - anume - de la parinti putem invata ca - banul e rau, e ochiul satanei, sau cu banii poti face bine copiilor de la orfelinate - si poti sa construiesti afacere ca sa dai locuri noi de munca 10 - sunt foarte mulkte persoane care tinjesc la moment dupa ce a fost in trecut - dar aplicarea lor nu e buna pentru noi in ziua de astazi - de aceea unii tineri nu mai sunt de acord cu ceea ce se invata in scoli sau universitati - ei sunt cei ce aduc schimbarea in societate si inca ceva am vrut sa mai adaug eri
" Cuvitele sunt gratuite - dar oamenii nu mai fac complimente " mult succes si ne reauzim in septembrie si desigur un bonus

Armin van Buuren Feat. Cathy Burton - Rain (Armin Only 2008)

flagcounter