joi, 27 august 2009

Never Fade Away

se zice ca avem nevoie de a invata in fiecare zi cite ceva - poate de aceea si am un hobby de a citi, de a antrena acel muschi numit " creier " sau poate " greier " - care uneori greiereste spre libertate sa mai sara - dar si sa mai ghindeasca cite ceva. cum imi face o deosebita placere sa aflu ideii noi, si in mintea mea sa faca " boom " atunci cind citesc ceva ce a fost scris pina la mine - caci stiu ca nu descoper nimic pentru omenie, si nu am probleme noi care omenirea le-a intilnit - dar aflu ceea ce au trait unele persoane pina la mine - si au scris pentru ca cei ce vin mai triziu sa aiba cite o revelatie sa inveti de 2 sau 3 ori ce e asta viata - dar deja fiecare are o alegere as recomanda sa cititi cartea " Cine va plinge - atunci cind voi muri " - voi incerca sa scriu in fiecare 2 zile cite o mica particica din acea cartea - poate prin propria interpretare. dar acum vreau sa va aduc citeva ideii de la Robert Kiyosaki - din cartea
" Copil Destept - Copil Bogat "
- clar ca recomand sa cititi aste pentru o viata mai prospera :), sid esigur uneile ideii pe care le-am notat 1 ) - Prea multa apa poate ucide floarea care este insetata 2 ) - Eu nici o data n-am vazut o moneda doar cu o parte 3 ) - Business class - si econom class - ajung cu acelasi avion - diferenta - cu care vrei sa ajungi ? 4 ) - Banii vin din ideiile voastre - doar cind le materializezi 5 ) - Calatoria de 1000km incepe cind faci primul pas 6 ) - Care e formula ta cu care tu cistigi ? 7 ) - Cum pot asta sa imi permit ? 8 ) - Cum te percepi pe tine asa te percepe lumea in care traiesti 9 ) - Fiecare devine mai bogat acasa 10 ) - Oamenii nu imbatrinesc - ideile lor ramin in urma 11 ) - 1- este actiunea - 2- este eroarea - 3 - este lectia care trebuie invatata :) 12 ) - Pisicile isi transmit metodele de supravetuire prin joaca 13 ) - Doua drumuri sunt in padure - eu unul l-am ales - si viata mea s-a schimbat 14 ) - Nimic nu apare peste noapte - pentru totul este nevoie de timp 15 ) - Nimic nu e complicat atunci cind folosesti cuvinte simple 16 ) - Vreai sa te apuci de afaceri ? - atunci invata 1000 de termeni economici 17 ) - Cel mai important este - sa lasi lumina aprinsa si ca un bonus - am pentru voi o piesa care o ador foarte mult http://www.youtube.com/watch?v=ssk31ZwB2Qo

flagcounter