joi, 29 octombrie 2009

" Tu poti - eu stiu ca tu poti "

zilele trecute la masterat vorbind cu o colega am ajuns la crearea business planului - si dupa multa discutie ea imi zice
" Tu poti - eu stiu ca tu poti "
am ramas uimit de aceste cuvinte - care nu le-am auzit de mult timp - sfatuiam si incurajam pe altii la actiune dar uitsem de mine intre timp - si astazi recitesc articolele mentorului meu financiar si inteleg ca pot face mai mult de cit am pina acum. vreau sa decar luna " Noiembrie - Luna scimbarilor radicale in viata " fiecare va schimba ceea ce crede ca e necesar - tot ce va trebui sa faci - e sa ei pe 1 noiembrie o coala de hirtie A4 si sa scrii tot ce doresti sa realizezi in acesata luna - poate un cadou, felicitare, o vinzare, apel, o carte citita - nu stiu - tu stii mai bine ce vrei de la viata ta - dar traieste asa ca nepotii tai sa fie mindri ca au asa radacini de Leadership. propun in continuare un fragment de Valentin Dolganiuc
Am ceva deosebit pentru fiecare persoană care citeşte aceste rânduri: „Nivelul tău de viaţă de azi nu este un indicator real al inteligenţei tale! Cred sincer că ai talent enorm şi că eşti mult mai deştept decât crezi.”
În această situaţie ai putea întreba: „Atunci de ce nu am bani?”
„Pentru că nu ai suficiente motive ca să ai mai mulţi bani!”, acesta-i răspunsul exact.
Dacă ai suficientă motivaţie, poţi face lucruri incredibile. Eşti suficient de inteligent, dar nu ai suficiente motive. Un gând deosebit: „Să ai suficiente motive!”
Motivele se află pe primul loc, răspunsurile pe al doilea. Se pare că viaţa dispune de un tertip misterios de a ascunde răspunsurile într-un asemenea mod, încât ele devin vizibile numai pentru cei care sunt suficient de inspiraţi pentru a le găsi, numai pentru cei care au motive de a le căuta.
Să spunem lucrurilor altfel. Când ştii ce vrei şi vrei cu adevărat, vei găsi un mod de a obţine ceea ce-ţi doreşti. Răspunsurile, metodele şi soluţiile de care ai nevoie pentru a rezolva problemele, îţi vor apărea fără îndoială.
Ce-ar fi dacă ar trebui să fii bogat? Ce-ar fi dacă viaţa unei persoane pe care o iubeşti depinde de un tratament costisitor?
Să presupunem că ai aflat despre o carte sau despre nişte cursuri care te vor învăţa cum să devii bogat. Ai cumpăra cartea? Ai merge la aceste cursuri? Bineînţeles că da!
Dar dacă nu trebuie să fii bogat, atunci nu vei cumpăra cartea, nu vei merge la cursuri. Există o veche zicală: „Necesitatea este mama invenţiei”. Cât este de adevărat! Având aceste lucruri în minte, ia în considerare în primul rând motivele, iar în al doilea rând răspunsurile.

Always a fool

succes - viata ne invata de toate :) - doar ca timpul nu-l mai intoarcem

flagcounter