vineri, 31 mai 2013

Protectia Consumatorului



Am simţit pe pielea proprie încă odată cum e să-ţi aperi drepturile de consumator în Moldova. Este vorba de un producător autohton, foarte mult mediatizat de PRO TV, Perfecte md  în ultimul timp. 

Avînd în vedere că proprietara e o tînără ce-a făcut şi studiile peste hotare, am crezut că are şi mentalitatea acestora, în sensul protecţiei consumatorului etc. Însă nu a fost să fie.

Am avut un incident cu o rochie cumpărată la ei, produsă de ei.

Cînd a venit momentul să discutăm problemuţa apărută, a instruit vînzătoarea să mă " intimideze", dacă  a văzut că nu i-a mers, a afişat o atitudine indiferentă, nedorind să caute soluţii pentru situaţia în care nimerisem.

Atunci am făcut public incidentul pe profilul lor oficial şi am depus şi o reclamaţie .                                                                                                                    DOAR DUPĂ ASTA MI-A RESTITUIT VALOAREA ROCHIEI. Doar  că a ţinut să menţionze că mi-ar face o favoare.


Iar după ce pe profilul lor am îndemnat consumatoarele să-şi apere cu îndrăzeală drepturile şi să nu să se lase intimidate, mi-au blocat accesul pe profil.                                                                                                                          Acelaşi lucru vreau să-l fac acum 


APĂRAŢI-VĂ DREPTURILE, EI DOAR PROFITĂ, INCLUSIV ŞI PE SEAMA FAPTULUI CĂ CONSUMATORUL RENUNŢĂ SĂ-ŞI APERE DREPTURILE.

flagcounter