luni, 26 mai 2008

Legea Nr 3 – Traieste constient fiecare zi

Legea Nr 3 – Traieste constient fiecare zi   Dupa o saptamina incarcata Djein s-a ghindit sa se mai odihneasca si a plecat la un mare cacao traia in vecinatate, acolo ea a facut cunostinta cu o fetita Melany, si ea traia cu mama ei intr-o casuta prin apropiere. Fetita avea un temperament foarte vesel – de aceea ea foarte bine s-a imprietenit cu Djein, si femeia foarte deseori venea aici ca sa se joace cu ea si stea sa priveasca cerul. - Aceasta e fericre a zborat, - a zis Melany, privind la rindunele - Ce a Zburat ? - Fericirea ! Mama mea spune, ca rindunelile aduc fericire.   In seara aceea Djein si-a luat ramas bun de la fetita si a plecat acasa, dar ea venea des si se juca cu ea caci era vesel.   Intr-o zi, Djein a venit pe plaja dar era cam trista, Melany a sarit peste ea ca deobicei , dar Djein dorea sa fie singura. - Eu astazi vreau sa fiu singura, a murit mama mea si nu am dispozitie - Te-a durut cind ea a murit, cind e a a murit ? - Desigur ca ma durut, - a intrerupto Djein, s-a intors si a plecat, deoarece era foarte ocupata cu durerea ei.   Dupa citeva saptamini Djein se simtea mai bine si-a plecat sa mai vb cu Melany deoarece se simtea vinovata in fata ei, a ajuns la mare, dar … Melany nu era.   A mers la casa ei. Usa a deschiso o femeie tinara, dar foarte intristata. Djein s-a prezentat si a zis : - Mi s-a facut dor de Melany, noi ne jucam pe plaja, unde pot sa o gasesc ? - Melany a murit saptamina trecuta, ea a avut cancer, posibil ca ea nu va spus nimic din durerea ei. Aceste fraze au stapunso pe Djein. - Melany foarte tare iubea aceasta plaja – continua mama, - Ea mi-a zis sa trecem aici cu traiul – si nu am putut sa-i refuz. Imi parea ca aici ea se simte mult mai bine, aici chiar era mai fericita. Dar pe urma sanatatea foarte brusc s-a inrautatit … ea, ea …m-a rugat sa va transmit ceva, acus va aduc.   Mama Melaney a adus un plic mare pe care scria « Pentru prietena mea » Cind a deschis plicul era un desen, cu nisip de aur, marea albastra si o rindunica mare desenata pe centru. Iar in colt jos scria « rindunelile aduc fericirea ». Djein nu a putut sa isi retina lacrimile si a cuprinso pe mama Melaney.   Astazi acest desen e in oficiul ei de la acea fetita care a invatato sa se bucure de viata
Uneori doar evenimentele tragice ne scot din rutina vietii cotidiene si ne face sa ne mai ghindim la adevarate lucruri cu importnta pu viata noastra. Suntem prea ocupati sau vrem sa parem ocupati dar uitam de magia si frumusetea acetei vieti .
Nu e neaparat mereu sa facem ceva – Uneori e indeajuns pur si simplu sa traim
Partea Practica :
1- Eu astazi ma voi ghindi la acei oameni care imi fac viata mai vesela. Ma voi intilni cu cineva dintre ei, vom petrece timpul in asa fel incit pe noi ne asteapta io despartire foarte indelungata. 2- Tot ce se poate intimpla cu mine asta zi – e sa am o zi reusita 3- Ziua de astazi va fi asa cum mi-o doresc eu insumi, e o sansa de a fi mai fericit(a), fiecare intilnire cu o persoana noua – e un super cadou de la viata de a cunoaste oameni noi, orisicare minuta are in ea o taina care trebuie traita, orisicare secunda petrecuta cu un om drag – e o minune Va continu ...

flagcounter