miercuri, 28 mai 2008

Legea Nr 4 – Devina o Personalitate

Legea Nr 4 – Devina o Personalitate Joker – care facea glume la curte   O data, unui joker de la un imparat, ia venit o ideie sa isi schimbe modul de viata. El vroia bogatii, sa calatoreasca, si multa onoare din partea tuturor. Toata viata oamenii aratau la el cu degetul si ziceau « uite ce prost e acesta », in timp ce el dorea ca toti sa-l stimeze.   El ia povestit asta imparatului, si acela a decis « tu toata viata ai fost cu mine si mai tinut in veselie – eu iti voi indeplini dorinta si iti voi darui bogatii »   Acum jokerul se indulcea cu noua lui viata, avea o casa scumpa si minca doar mincaruri deosebite, dar el a observat ca lumea se comporta ca si mai inainte cu el – « ei se prefac ca ma stimeaza » zice el. Pentru ei, el a ramas joker, chiar si daca acum a devenit bogat. Cel mai important ca el foarte repede si-a pierdut bogatia   Cu probleme sale el sa sfatuit cu un intelept de la curtea regala, la care acela cu un zimbet a dat din cap si ia aratat un pahar si un grafin cu vin si ia zis « eu nu pot turna tot acest vin intr-un pahar – pentru aceasta e prea mic – asa e si cu personalitatea ta – ea e prea mica pentru dorintele tale personale – imparatul ti-a dat prea multe bogatii – dar personalitatea ta nu e capabila sa le tina »
  Ca situatia din viata noastra sa se schimbe, e nevoie ca pentru inceput sa ne schimbam noi insine in noi.
Pe tot parcursul vietii – omul seamana vorbe – fapte – ideii, dar fiti atenti – ce sadesti aceea stringi.
  Riciard Bah – a zis ca « viata e ca o bucata mare de granit, noi ne-am nascut cu instrumentele pentru prelucrarea ei. Noi putem toata viata sa mergem cu aceasta greutate pe spate, o putem destrama distrugindune visurile, dar putem sa-i dam si o forma anumita dupa personalitatea creata sub o forma deosebita »
« Personalitatea noastra e ceea ce am creat noi insine »
Partea Practica :
Deoarece vreau sa devin o persoana puternica, am nevoie de a creste, pentru asta trebuie sa fac 1 – Imi voi vedea serviciul ca un mijloc de a creste ca o persoana foarte reusita in domeniu, si imi va aduce succes 2 – Eu nu vreau sa imi repet erorile anterioare, dar ma voi invata pe ele 3 – Voi citi literatura, care ma va ajuta ca personalitate. Eu voi schimba fotoliul din fata televizorului pe cea a unei carti bune, si voi citi de acolo cite 1 ora pe zi, e indeajuns 4 – Stiu ca imi va fi greu sa realizez – dar nu ma voi lasa cu nimic, doar eu singur ma pot motiva pe mine de a ajunge la scopul propus de mine, la visul meu 5 – Eu voi avea de cistigat cel mai mult pe urma realizarii visului meu Va continua ...

flagcounter